KAROL ŁUCZYŃSKI
DNI OTWARTE I LICYTACJA
Sprawdź w jaki sposób przeprowadziliśmy licytację na nieruchomość Premium podczas dni otwartych i uzyskaliśmy cenę powyżej ofertowej.
Wyzwanie: Sprzedać mieszkanie z segmentu premium w 3 miesiące.
Nasz stały klient skierował się do nas z zapytaniem, czy jesteśmy w stanie sprzedać jego nieruchomość z segmentu premium (dom na Zaciszu we Wrocławiu) w maksymalnie 3 miesiące. Ten krótki czas był spowodowany koniecznością wyprowadzki do innego domu. Klient bazując na naszych wcześniejszych współpracach zaufał nam, że podołamy zadaniu i uzyskamy dla niego jak najwyższą cenę w jak najkrótszym czasie.
Rozwiązanie: Organizacja dni otwartych, sprzedaż nieruchomości z ceną minimalną, a także zadbanie o to, aby oferta była na jak najwyższym poziomie.


Umowę współpracy podpisaliśmy z uwzględnieniem minimalnej ceny, za jaką transakcja może zostać sfinalizowana. Ustaliliśmy również, że mamy wolną rękę w działaniach. Już przygotowując ofertę do sprzedaży zrobiliśmy listę niezbędnych dokumentów dla klienta, które będą potrzebne przy akcie notarialnym, aby nie marnować czasu.
W pierwszej kolejności zaproponowaliśmy możliwe rozwiązania:
  • przygotowanie oferty w profesjonalny sposób z naszym fotogramem i home stagingiem na portale ogłoszeniowe oraz przygotowanie nagrań video z drona (pokazując okolicę wokół), a także wnętrza nieruchomości, które zostały opublikowane na nasze social media.
  • oferta zawierała cenę znacznie wyższą od oczekiwań klienta, aby pozostawić opcje negocjacji dla oglądających
  • w efekcie odbyliśmy kilkanaście spotkań w pierwszym miesiącu ogłoszenia, ale bez uzyskania satysfakcjonującej oferty
W kolejnych krokach zaproponowaliśmy:
  • wycofanie oferty na 2 tygodnie
  • powrót odświeżonej oferty w nowe nagrania i zdjęcia, które skupiły się jeszcze bardziej na okolicy, celując w klienta, który zakocha się najpierw w okolicy, a później w nieruchomości
  • sprzedaż nieruchomości w formie dni otwartych z minimalną ceną ofertową oraz koniecznością licytacji jej w górę
Ostatecznie umówiliśmy 10 spotkań podczas dni otwartych. Oczywiście każdy klient był informowany, że ofertowa cena, jest ceną minimalną, którą można licytować jedynie w górę. Spotkania odbywały się w 3 dni w tygodniu, tak aby każdy z klientów mógł wybrać dogodny dla siebie termin oraz miał odpowiedni czas na zapoznanie się z ofertą na żywo.

Efekt: Kreatywne i nietuzinkowe podejście do sprzedaży sprawiło, że uzyskaliśmy cenę powyżej oczekiwanej wartości, w krótkim czasie.
Po dniach otwartych każdy miał czas na złożenie przez siebie oferty zakupowej. Na taki ruch zdecydowało się 2 klientów, z czego wyższa oferta była bardzo satysfakcjonująca dla klienta i kilka dni później spotkaliśmy się u Notariusza na podpisanie umowy.
Zobacz inne przykłady współpracy
Formularz kontaktowy
Opisz pokrótce na czym Ci zależy tak, abyśmy mogli przygotować się do rozmowy.
Klikając przycisk "Umów darmową konsultację" zgadzają się Państwo na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych zgodnie z polityką RODO dostępną tutaj
Made on
Tilda